
Visit Skjolden
Case Study
Tirsdag 4/1-2022
Remedy-teamet lanserte nylig sitt første prosjekt sammen! @visitSkjolden er en storsatsning av Røysi Invest AS. Oppdraget er å bygge en helt ny reiseportal der både aktiviteter og overnatting kan planlegges og bestilles digitalt.
I tillegg skal vi omdanne en typisk sommerdestinasjon til en attraktiv helårsdestinasjon! For å kommunisere ut dette har vi produsert ulike reisevideoer med fokus på noen av de mange opplevelsene Skjolden og omegn har å tilby.
Idealkunden er opplevelsessøkende grupper på 5-10 personer fra hele verden!
Et utrolig spennende og svært krevende oppdrag der bookinger fra egen nettside, AirBnB og en rekke turoperatører og aktivitetstilbydere må kunne bookes og administreres sømløst av en person!
I tillegg får vi virkelig satt våre ferdigheter i sosiale medier på prøve, når vi skal bygge tilstrekkelig med internasjonal oppmerksomhet for å fylle 278 sengeplasser (101.470 netter) samt en rekke aktivitetstilbud hvert år!
Vi har en rekke nisjevideoer planlagt for de ulike sesongene fremover.
Følg med på fortsettelsen på www.visitskjolden.com
Alt fra markedsstrategi, design og innhold er produsert av Remedy Media AS.