Filosofi
Tre sannheter som danner rammeverket for hvordan Remedy Media bygger merkevarer.
Strategi er å bruke kritisk analyse for å oppnå et konkret mål.
Estetikk er den tilfredsstillende opplevelsen av harmoni.
Historier har bestandig vært menneskets foretrukne medium.
Planlegging
Estetikk og engasjerende historier har svært liten effekt om ikke kritisk analyse ligger til grunn. Derfor begynner vi alltid arbeidet med grundige analyser av produkt, marked og kunde, sammen med samtaler omkring verdier og målsetninger.
Når konkrete mål er satt og vi har identifisert din unike mulighet i markedet, begynner vi å utvikle en vekststrategi. Denne strategien består av tre faser, en oppmerksomhetsfase, en salgsfase og en bevaringsfase. Alle tre faser har til hensikt å mate hverandre slik at vi får en snøballeffekt.
Det er denne snøballeffekten som skaper en selvbærende vekst, samt et potensiale for en betydelig eksponentiell vekst! I praksis gir dette deg muligheten til å vokse i takt med de nye inntektene dine, uten å måtte ta stor økonomisk risiko i forkant av den nye satsningen.
Produksjon
Nå som vi har konkrete mål og en realistisk plan for å nå dem, kan vi endelig slippe løs de kreative! Designstrategien forankres nå sterkt i markedsstrategien og har til hensikt å forsterke budskapet. Godt design er en estetisk nytelse som forsterker både budskapet og den praktiske nytteverdien. I tillegg skal designet være så unikt og gjenkjennbart at selv om logoen fjernes vil kunden allikevel kunne gjenkjenne merkevaren din. Vi produserer alt du behøver. Nettside, logo, foto, video, sosiale medier, bookingsystemer, datahåndtering etc.
Vekst
Mennesket har siden tidenes morgen “spredd ordet” ved å fortelle hverandre interessante historier. Vitenskapen sier vi husker historier 18-25X bedre enn faktaopplysninger! Ved hjelp av markedsstrategien kan vi nå avdekke hardtslående narrativ og sørge for dyp forankring i hjertet av din merkevares verdier og målsettinger. Vi har valgt video som vår primære kommunikasjonsform. Årsaken til dette er at video gir oss muligheten til å benytte både lyd, bilder og tekst i kommunikasjonen. I tillegg kan video nærmest skaleres i det uendelige ved hjelp av sosiale medier. Det er nå den eksponentielle veksten vi pratet om i punkt 1. endelig gjør seg gjeldene!
Remedy Media har spesialisert seg på virale vekststrategier og taktikker. Vi har i tillegg et nettverk i sosiale medier med en rekkevidde på over 10 millioner mennesker med interesse for reiseliv!