Denice Sundvold
Designstrategi og sosiale medier
Denice (tidl. Hagen) legger til grunn vekststrategier og analyser fra Viggo og Jan Erik, når hun utvikler oppdragsgivers designstrategi. Formålet med en designstrategien er å komme opp med et visuelt uttrykk som underbygger merkevarens budskap og verdier. Når dette gjøres riktig, kan du ta logoen av produktet og kunden vil fortsatt kunne gjenkjenne merkevaren. Den skreddersydde designstrategien overføres deretter til alt fra webdesignere, grafiske designere, logo designere og ikke minst foto og videoteamet i Remedy. Slik sørger vi for en rød tråd i både budskap og design i alt arbeid vi utfører på vegne av deg som kunde.
Denice bygget med sin far, Jan Erik Hagen Norges største dyrebutikk på nett (Petworld.no). Parallelt startet denne driftige unge jenta opp @interior123 (nå @decor) på Instagram. Denne kontoen skulle raskt bli Norges største, og den ble også etter hvert også verdens største Instagramkonto for interiørinspirasjon, med over 2.3 millioner følgere. Vi tør derfor påstå at Denice har et øye for god estetikk.
I tillegg til inngående kunnskap omkring hvordan man best mulig kan vokse på sosiale medier bygget Denice et omfattende nettverk av influencere innenfor interiør og reiseliv. Remedy Media har derfor tilgang på et globalt reiselivsinteressert publikum på godt over 10 millioner mennesker.
Denice utførte også det som var av grafisk design for Petworld.no og Interiør123 og de senere årene også for våre oppdragsgivere. I dag overser hun primært design utført av ulike freelancere vi har valgt å samarbeide med. Hun sørger for at designstrategien overholdes og slipper ikke igjennom noen ting før det er 100% i tråd med det hun anser for å være et praktisk og estetisk godt stykke designarbeid.
Hun er også den som bygger og kurerer våre klienters sosiale medieprofiler.